T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C. DİYADİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM AMAÇ, KAPSAM, HUKUKİ DAYANAĞI, TANIMLAR Madde 1. Amaç Bu yönetmeliğin amacı: Diyadin Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü görev, teşkilat ve işleyişini düzenlemektir.
Madde 2. Kapsam Bu yönetmelik; Diyadin Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünün kuruluş amacı, faaliyet alanları, yönetim statüsü, şeması ile yönetici ve diğer personelin görev, yetki ve sorumluluk alanlarını kapsamaktadır. Madde 3. Hukuki Dayanağı Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü 22.02.2007 tarih ve 26442 sayılı resmi gazetede yayınlanan Norm kadro ilke ve standartlarına dair yönetmeliğe istinaden 9.3.2007 tarih ve 23 sayılı meclis kararı ile kurulmuş ve Belediye Başkanlığınca görevlendirilen, Belediye Başkan Yardımcısına bağlı olarak çalışan bir Müdürlüktür. Çalışan Personeller 5393 sayılı Belediye Kanunun 4734, 4735 sayılı D.İ.K. 1475 sayılı iş kanunu 657 sayılı D.M.K. 237 sayılı Taşıt Kanunun Ve ilgili diğer kanun ile ilgili Yönetmeliklere göre sorumlu olarak çalışırlar. Madde 4. Tanımlar Başkanlık: Diyadin Belediye Başkanlığı Müdürlük: Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
İKİNCİ BÖLÜM TEŞKİLAT YAPISI
Madde 5. Organizasyon Şeması Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü bir Başkan Yardımcısına bağlı olarak çalışır. Müdürlüğüm organizasyon şeması aşağıda gösterildiği gibidir. Ulaşım Hizmetleri Müdürü, Baş şoför, İkmal Şefi, Ustabaşı, Eksper, Mal Sorumlusu, Yazı İşleri, Puantör, Tamirciler, Şoförler, işçiler.
Madde 6. Personel Unvan ve Nitelikleri: Müdür : Yöneticilik ve organizasyonda deneyimli, 15.03.1999 tarihli ve 99/12647 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile Yayımlanarak yürürlüğe giren Kamu Kurum ve Kuruluşlarında görevde yükselme ve unvan değişikliği esaslarına dair genel yönetmelik in ilgili maddelerince bu göreve atanmaya liyakati olan devlet memuru. Şef : Teknik yüksek okul, meslek lisesi ve denge okul mezunu Memur : Lise mezunu Kadrolu işçi : En az ilkokul mezunu Muvakkat işçi : En az ilkokul mezunu
Madde 7. Vekâlet Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünde görevli şef veya bağlı bulunduğu başkan yardımcısına bağlı bir ilgili kurum müdürü.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
Madde 8. Müdürlüğün görev yetki ve sorumluluğu A- Belediye Başkanlığının malı olan tüm motorlu araçlar ( binek oto, otobüs, minibüs, kamyon, kamyonet, iş makineleri ve vb. ) Müdürlüğün demirbaşlarında kayıtlı olup işin nevine göre diğer müdürlüklere Demirbaş kaydı Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünde kalmak kaydı ile zimmet ve araç devri yapar. B- İlgi birimlere şoför tahsis eder. C. Belediyenin malı olan araçların arızalanması halinde yapabilirse kendi atölyesinde yapamazsa ihale ile ilgili firmalara yaptırır. D. Tamir atölyesi, kaynakhane, yağlama, lastik hane ve benzin istasyonu Müdürlük bünyesinde barındırır ve tüm birimlere hizmet verir. E. Bütün demirbaş araçların akaryakıt ve yağ ihtiyacını karşılar. F. Atölye ve garajların ve bünyesindeki araçların güvenliği için gece ve gündüz gerekli önlemleri alır. G. Belediye personelinin servis hizmetleri ve diğer görevleri gereği ikmali ile ilçe halkının uygun görülen taleplerine cevap verebilecek hizmeti sağlar. H. İhtiyaca cevap verecek kapasitede ihale hazırlayarak toplu taşıma ve binek aracı kiralar. I. Atölye garajlarda biriktirilen hurda yedek parçaları, ilgili yasa hükümlerince satar. J. Ekonomik ömrünü dolduran motorlu ve motorsuz her türlü aracın tetkikini yapmak için Encümene dosya sunar, tekin işlemi neticesi ilgili yasa hükümlerince ihtiyacı olan kamu kurum ve kuruluşlarına yâda belediyelere satar. K. Hizmet kalitesini iyileştirir. L. Hizmet maliyetini düşürür ve zamanını doğru kullanır. M. Etkin bir evrak ve dijital ortamda çalışan büro sistemi oluşturur. N. Mevcut kaynakları uygun değer şekilde kullanır. O. Yönetimi doğru ve zamanında bilgilendirir. P. Birimlerin ihtiyacını sürekli gözden geçirir. R. Belediye hizmetleri yürütülürken kurum içi ve kurum dışı birimlerle gereken irtibatı ve koordinasyonu sağlar. S. Görev alanına giren işlerin yıllık plan ve programlarını yapar, Müdürlük bütçesini hazırlar. T. Müdürlük faaliyetlerini aylık, 3 aylık, yıllık olarak hazırlayıp sunar. U. Sürekli gelişim ve yenilenmeye açıktır. Madde 9. Müdürün Görev ve Yetki Sorumlulukları A. Kendisine bağlı birimler arasında uyumlu bir işbirliği kurar. Görevlerin en iyi şekilde yürütülmesi için kısa ve uzun vadeli plan, programlar yapar ve uygulanmasını sağlar. Uygulamada ortaya çıkacak aksaklıkları giderici tedbirler alır. Uygulama sonuçları hakkında belirli sürelerde bağlı olduğu makama bilgi verir. B. Bağlı birimlerin görev ve yetki alanlarını tespit eder. Birimler arasında gerekli koordinasyonu kurarak, Müdürlüğü ve Atölyeyi ana hedeflerine ulaştıracak bir çalışma ortamı oluşturur. C. Belediyenin genel amaç ve politikasına uygun olarak, Müdürlüğü mevcut mevzuat hükümleri ve Belediye Başkanlığınca tespit edilecek esaslar çerçevesinde verimli bir şeklide yönetir. D. Hizmet alımı, parça ve malzeme alımı, akaryakıt ve yağ alımı vb. tüm işlerin miktarını, piyasa araştırmasını, organizasyonunu ve kontrol sistemini kurar. E. Personel ve ilçe halkının ulaşım ve ikmal ile ilgili tüm konularını organize edip kontrol sistemini kurar. F. Müdürlük personelinin ( memur ve işçi ) özlük işleri konusunda ilgili yasa hükümleri ve Belediye Başkanlığınca tespit edilen esasları uygular. G. Müdürlük bünyesindeki Atölye garajlar ile ve diğer araç ikmal ve park alanlarının güvenliğini kendi bünyesindeki gece bekçileri ve özel güvenlik teşkilatı elemanları ile koordineli olarak sağlar.
Madde 10. Diğer personelinin görev ve yetki sorumlulukları:
Şefler: Kanun, tüzük ve yönetmelikler ile Başkanlık Makamı ve Müdür tarafından kendilerine tevdi edilen görevleri yerine getirir. Kendilerine bağlı personelin denetimi ve eğitimi ile kendilerine verilen görevlerin organizasyonu ve kontrolünden sorumludurlar.
Memurlar: Başkanlık makamı, müdür ve şeflerin kendilerine tevdi ettiği görevleri kanun, tüzük ve yönetmeliklere uygun olarak yapmakla yükümlüdürler.
Baş şoför: Hizmet alımı ile kiralanan araçlar ile Belediye demirbaşlarında bulunan ve insan taşıma amaçlı kullanılan araçlardan sorumludur. Servis hizmetleri, belediye personelinin günlük ikmal hizmetleri, toplu taşıma vb. işleri hareket merkezi konumundadır. Talepleri kendi bünyesinde toplayarak Müdürlüğü bilgilendirir ve organizasyonu sağlar, sonuçları faaliyet raporuna girecek şekilde düzenler.
İkmal Şefi: İnsan taşıma araçları dışında kalan tüm araç ve gereç ve makinelerin ikmali ve organizasyonunu ve ara rızalı araçların atölyeye getirilmesi veya tamir ekibinin arıza mahalline intikali gibi işlerden sorumludur. Yaptığı organizasyonları müdürlüğe bildirerek faaliyete geçirir ve sonuçları faaliyet raporuna girecek şekilde düzenler.
Ustabaşı: Atölye garaj personelinden ve burada yapılan işlerin organizasyonu ve kontrolünden sorumludur. Tamir bakım ve kontrol işlerini müdürlüğü bilgilendirerek organize eder ve sonuçları faaliyet raporuna girecek şekilde düzenler.
Eksper: Müdürlük demirbaşlarında bulunan tüm araç ve iş makinelerinin ruhsat, trafik, vergi, sigorta vb. işlerini takip edip düzenler. Kazalı araçların rapor ve takibini yapar. Tüm bu organizasyonları müdürlüğü bilgilendirerek oluşturur ve sonuçları faaliyet raporuna girecek şekilde düzenler.
Mal Sorumlusu: Ulaşım hizmetleri Müdürlüğü demirbaşlarına giren ve çıkan Mal, yedek parça vb eşyaların yazışmaları ve kontrolünden ve taşınmaz mallarla ilgili tüm kayıt ve sayımlardan sorumludur. Ara sayımlar ve yılık sayımlar yapar. Sonuçları faaliyet raporuna girecek şekilde düzenler.
Yazı İşleri: Müdürlük ile ilgili gelen giden evraklar ile tüm resmi yazışmalardan sorumludur. Diğer müdürlük personelinin faaliyet raporları ile ilgili bilgileri koordine etmek, toplamak ve aylık, 3 aylık, yıllık faaliyet raporlarını düzenlemekle sorumludur. Düzenlediği raporları Müdürlüğün bilgisine sunar.
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM ÇALIŞMA ŞEKİL, ESASLARI VE İŞLEYİŞİ
Madde 11. Görevin planlanması: Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünde faaliyetler Müdür tarafından hazırlanan bir plan dâhilinde yürütülür. Görevin yerine getirilmesinde diğer birimlerle gerekli koordine müdür veya yetki verdiği şef tarafından sağlanır.
Madde 12. Görevin Yürütülmesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü personeli Belediye Başkanlığındaki hiyerarşik yapıya uygun olarak amirlerinden aldığı emri Belediyemizin hizmet esaslarına uygun bir şekilde itina ile yerine getirmek zorundadır. Yürütme esnasında temel ilkeler bölümünde belirtilen esaslar doğrultusunda çalışılacaktır.
Madde 13. Denetim Yapılması Belediye Başkanlığındaki Hiyerarşik yapıya uygun olarak tüm birim amirleri alt kadroların denetiminden sorumludur. Tespit edilen aksaklıkları zaman geçirmeden müdüre bildireceklerdir. Her türlü disiplinsiz davranışlarda ilgililer hakkında 657 sayılı DMK’nin1475 sayılı iş kanunu ve toplu iş sözleşmesi hükümlerine göre işlem yapılacaktır.
Madde 14. Müdürlükte tutulması gereken defter ve klasörler: A. Evrak kayıt defteri. B. Ayniyat defteri C. Ambar esas defteri D. Ambar çıkış pusulası E. Akaryakıt defteri F. Akaryakıt fişi G. Zimmet defteri H. İmza defteri I. Demirbaş defteri J. Faaliyet defterleri
Madde 15. Arşivleme Personel dosyaları, yazışmalar, depoya giren ve çıkan malzemelerin dokümanları, alınan malzeme fatura dosyaları ile ihale dosyaları ve faaliyet raporları.
Madde 16. İşbirliği ve koordinasyon Belediye Başkanlığının hiyerarşik yapısı çerçevesinde Başkanlık Makamı ve birim müdürleri İSO standartları doğrultusunda işbirliği yapılarak Müdürlüğün faaliyetlerinin yürütülmesi, işbirliği ve koordinasyonu müdür sağlar.
BEŞİNCİ BÖLÜM SON HÜKÜMLER
Madde 17. Yürütme İç Yönetmelik hükümleri dİYADİN Belediye Başkanlığı ile Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yürütülür |
ADRES :İsaağa Mahallesi İnönü Caddesi no: 10/A 04900 Diyadin/AĞRI
E-POSTA : belediyebaskani@diyadin.bel.tr
TELEFON :(0472) 511 20 08
FAX :(0472) 511 20 09
ADRES :İsaağa Mahallesi İnönü Caddesi no: 10/A 04900 Diyadin/AĞRI E-POSTA : belediyebaskani@diyadin.bel.tr
TELEFON :(0472) 511 20 08 FAX :(0472) 511 20 09