Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Belediye e-Devlet
DİYADİN BELEDİYESİ
DİYADİN BELEDİYESİ
  • DİYADİN
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
    • Kültür ve Turizm
  • BİRİMLERİMİZ
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • BAŞVURU REHBERİ
    • Nikah İşlemleri
    • İmar ve Ruhsat İşlemleri
    • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
    • Su Abonelik işlemleri
    • Cenaze İşlemleri
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • HAKKIMIZDA
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Mevzuat
    • Misyon & Vizyon
    • Yetki Alanı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim
      • Bütçe
      • Mali Raporlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İhaleler
    • İlanlar
    • Duyurular
Ara
  • DİYADİN
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
    • Kültür ve Turizm
  • BİRİMLERİMİZ
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • BAŞVURU REHBERİ
    • Nikah İşlemleri
    • İmar ve Ruhsat İşlemleri
    • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
    • Su Abonelik işlemleri
    • Cenaze İşlemleri
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • HAKKIMIZDA
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Mevzuat
    • Misyon & Vizyon
    • Yetki Alanı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim
      • Bütçe
      • Mali Raporlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İhaleler
    • İlanlar
    • Duyurular
BİRİMLERİMİZ
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü

Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLAR

Mali Hizmetler Müdürlüğü, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun 1.Maddesi gereği Belediyenin görev alanlarında uygulayacağı sosyal, kültürel, yatırım programlarında yer alan hedefler doğrultusunda Belediye kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde elde edilmesi ve kullanılması, hesap verebilirliği ve mali saydamlığı sağlamak üzere Belediye mali yönetiminin yapısını ve işleyişini, Belediyenin norm kadro gereği oluşturulan birimlerinin bütçelerinin hazırlanmasını, uygulanmasını, tüm mali işlemlerin muhasebeleştirilmesi, raporlanması ve mali kontrolünü düzenlemektir.

GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLAR

Mali Hizmetler Müdürlüğü, 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunun 60.ve 61. Maddelerindeki iş ve işlemleri ile hizmet vermektedir.

a) Belediyenin stratejik plan ve performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek.

b) İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak ve idare faaliyetlerinin bunlara uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek.

c) Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı hazırlamak ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak.

d) Bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistikleri hazırlamak.

e) İlgili mevzuatı çerçevesinde idare gelirlerini tahakkuk ettirmek, gelir ve alacaklarının takip ve tahsil işlemlerini yürütmek.

f)  Genel bütçe kapsamı dışında kalan idarelerde muhasebe hizmetlerini yürütmek.

g) Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak idarenin faaliyet raporunu hazırlamak.

h) İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek.

i) İdarenin yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak.

j) İdarenin, diğer idareler nezdinde takibi gereken malî iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak.

k) Malî kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak.

l)  Ön malî kontrol faaliyetini yürütmek.

m) İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak.

n) Belediye gelirleri ve alacakların tahsili, giderlerin hak sahiplerine ödenmesi, para ve parayla ifade edilebilen değerler ile emanetlerin alınması, saklanması, ilgililere verilmesi, gönderilmesi ve diğer tüm malî işlemlerin kayıtlarının yapılması ve raporlanması, bu hizmetlerin yapılmasından ve muhasebe kayıtlarının usulüne uygun, saydam ve erişilebilir şekilde tutulmasını sağlamak,

o) 18 Ocak 2007 Tarih ve 26407 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan “Taşınır Mal Yönetmeliği” nin yürürlüğe konulması ile belediye mal ve malzemelerinin taşınırların etkili, ekonomik, verimli ve hukuka uygun olarak elde edinilmesinden, kullanılmasından, kontrolünden, kayıtlarının, bu Yönetmelikte belirtilen esas ve usullere göre saydam ve erişilebilir şekilde tutulması sağlamlamak ve taşınır yönetim hesabını ilgili mercilere göndermek,

p) Mali konularda üst yönetici tarafından verilen diğer görevleri yapmaktan sorumludur.

 
 
 
KAMU-HIZMETLERI-STANDARTLARI-TABLOSU-DIYADIN-BELEDIYESI-MALI-HIZMETLER-MUDURLUGU-HIZMET-STANDARTLARI
172 KB
indir
 
 
 
 

DİYADİN

  • Tarihçe
  • Coğrafi
  • Mahalleler
  • Kültür ve Turizm

BİRİMLERİMİZ

  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
  • Zabıta Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü

BAŞVURU REHBERİ

  • Nikah İşlemleri
  • İmar ve Ruhsat İşlemleri
  • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
  • Su Abonelik işlemleri
  • Cenaze İşlemleri

PROJELER

  • Tamamlanan Projeler
  • Devam Eden Projeler
  • Planlanan Projeler

HAKKIMIZDA

  • Başkan
  • Teşkilat Şeması
  • Mevzuat
  • Misyon & Vizyon
  • Yetki Alanı
  • Haberler
  • Duyurular
  • Galeriler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • Raporlar ve Tablolar
    • Performans Raporları
    • Faaliyet Raporları
    • Denetim
    • Bütçe
    • Mali Raporlar

GÜNDEM

  • Haberler
  • İhaleler
  • İlanlar
  • Duyurular


ADRES :İsaağa Mahallesi İnönü Caddesi no: 10/A 04900 Diyadin/AĞRI
E-POSTA : belediyebaskani@diyadin.bel.tr
TELEFON :(0472) 511 20 08
FAX :(0472) 511 20 09

Sosyal Medya :


2021 - T.C. Diyadin Belediyesi Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

  • DİYADİN
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
    • Kültür ve Turizm
  • BİRİMLERİMİZ
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Fen İşleri Müdürlüğü
    • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
    • Zabıta Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • BAŞVURU REHBERİ
    • Nikah İşlemleri
    • İmar ve Ruhsat İşlemleri
    • İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatları
    • Su Abonelik işlemleri
    • Cenaze İşlemleri
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • HAKKIMIZDA
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Mevzuat
    • Misyon & Vizyon
    • Yetki Alanı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim
      • Bütçe
      • Mali Raporlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İhaleler
    • İlanlar
    • Duyurular

ADRES :İsaağa Mahallesi İnönü Caddesi no: 10/A 04900 Diyadin/AĞRI E-POSTA : belediyebaskani@diyadin.bel.tr TELEFON :(0472) 511 20 08 FAX :(0472) 511 20 09

Sosyal Medya :

2021 - T.C. Diyadin Belediyesi Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız